Libya: News and Views      LibyaNet.Com      Libyan music      Libya: Our Home

send

الجمعة 6 أغسطس 2010

previous letter                 next letter                 list of all letters

توضيح

علي الرغم من وضوح و نبل المواضيع والقضايا المهمة التي تهتم وتسلط الضوء علي ما حل ببلادنا من كوارث والتي دأب علي كتابتها ثُلة من المخلصين من ليبي المهجر وداخل ليبيا ايضاً والذى لا يسع المقام هنا لسردهم جميعاً ..تبقي مجموعات اخرى عميلة للنظام تخدم مصالحه وتأتمر بأوامره الدنيئة الخبيثة في بسط مخططاتها في تشتيت الليبيين وزرع الفتن والشكوك وافراغ جوهر القضية من فحواه وجر القراء الي معارك جانبية وسجالات سقيمة سخيفة ليس لها اى فائدة الا خدمةً لاسيادهم .

استلمت الرسالة المدونة اسفل هذه السطور(*) من احد هؤلاء العملاء والذى كان قد بعث لي برسالة سابقة و كنت قد اجبته برسالة ودية واوضحت له عن شخصي وانني اكتب بأسمي الحقيقي المدون واوضحت له مكان اقامتي في القاهرة وذكرت له بعض اسماء اقاربي من ابناء سيف النصر في مصر والولايات المتحدة ...ولكن هذا الدعي العميل الرخيص ارسل اليً رسالته الثانية مؤكدا انني اكون السيد محمد المقريف , متوعداً انه سيقوم (بكشفي) علي الملاء, وعلي الرغم من ان هذا العميل الرخيص لم يخاطبني الي اللحظة بأسمه الحقيقي وانه لا يزال يتخفي وراء اسم وهمي , ربما لانه لا يدرى اننا نحن ابناء سيف النصر واحفاد (البي محمد) رؤسنا دائما عارية وكذلك صدورنا , لم نطاطئها لاحد منذ امد بعيد , بل لم يدرس هذا العميل الرخيص ما سطره المؤرخون في كتب التاريخ عن ابناء سيف النصر.

لن أطيل في هذا المقام في الرد علي هذا العميل القزم ولكنني ما سؤكده لهذا الوضيع وللقراء الافاضل انني سأستمر في الكتابة لفضح هذا النظام الارهابي وعناصره العميلة.

عاش نضال شعبنا الليبي البطل

محمد سيف النصر
( حفيد البي محمد )
القاهرة_ مصر
6 اغسطس 2010
mohamedsaifalnasser@ymail.com

_______________________

(*) From: adam jam فخMohamed Saifalnasser

Listen to me Muhammad Yusuf al-Magarief everyone knows why you are using different aliases. I will write to you in the near future in more details exposing you to the full. You deserve no respect after what you have done. You have no divine right to speak left , right and centre telling people what they should and should not do. You are history. You have no role to play any longer, your credibility is seriously damaged beyond repair. It is time for the NFSL to move forward leaving you behind.

The call girl of 1993 who was hinted at in one of the articles .

Anyone conducting basic content analysis can easily establish that the style of writing and the information contained in the articles can only be accessed by you. What interest does محمد سيف النصر have to hurry up and respond to recent articles by فتح الله بزيو . It is baggers believe to expect people to believe such nonsense.

I hope you come to the open and challenge me so I can bring everything to the open for people to hear and read. You are shameless.


previous letter                 next letter                 list of all letters

Libya: News and Views      LibyaNet.Com      Libyan music      Libya: Our Home