Libya: News and Views      LibyaNet.Com      Libyan music      Libya: Our Home

send

previous letter                 next letter                 list of all letters

العـصبان والتـزويـر

مش عارف أمتى العصبان وجماعته يحترمو عقول الناس ويوقفو عن التدليس والتزوير؟ الزعيم الاوحد للعصبان المدنى كشفيته أصر علينا جميعا ان نشاهد صورة مزوره :
http://esslibya.atspace.com/alrasail.htm
على أنها صورةلأحد أطفال مدينة درنه الجياع!!

علما بأن هذه الصورة متداوله على الشبكه منذ فترة وهى لأحد أطفال أفغانستان ويمكن أيجادها بسهوله بالبحث عن الصور التى تنتظم تحت بند "صور المجاعه" أو Famine واليكم الصورة الاصليه قبل التعديل من قبل جماعة العصبان المزوره :
http://i6.photobucket.com/albums/y212/quickmelt1028/famine.jpg

ويمكن بسهوله ملاحظه نوعية البناء ونوعيه الملابس والتى لايمكن بأى حال من الاحوال أن تكون ليبيه.

الله يسامحكم خطرتو على مصداقية الدكتور جاب الله والأربع جامعات اللى يدرس فيهن ههههه.

عموما بدايه كويسه يا شباب ويالله نبدا من جديد فى مشروع حركه أخرى بس فكونا من قصة الارقام لكل مدينه والا أختارو نفس أرقام التلفونات على الاقل طرابلس خلوها 021 وبنغازى 061 وهكذا مش ناقصين دواخ وتغيير أرقام طارقات جديده ههههههه.

على فكرة الملوخيه أمتاعكم محمضه وقطعتو الارانب م البلاد ، هو صحيح الملوخيه بالارانب أكله معتبره فى نظرة مجموعه العصبان (الوهميه لا فيها عصبان ولا لحم وطنى) وممكن العذر أن الارانب مازال ماجتها أنفلونزا أرانب لكن خلوها ساخنه وكولوها فى نفس اليوم مش تجيبو صورة شايفينها ع الشبكه من سنتين وتقولى هذى درنه هذا جو صدش بصراحه على راى الهبود البحار.

يا جماعه تحشمو على وجوهكم ورقبتكم مليانه ملوخيه سايحه ومحمضه وجايين تكذبو على الناس عيب عيب يا فلح انت وياه. وبس خلاص ههههههههه.

واحد مش صدش


previous letter                 next letter                 list of all letters

Libya: News and Views      LibyaNet.Com      Libyan music      Libya: Our Home